A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Іваньківський ліцей
Іваньківської сільської ради
Черкаської області

Відродження

Керівник гуртка: Морозова Наталія Миколаївна

 Основу багаторічного навчально-тренувального процесу спортсменів в чирлідінгу складають засоби загальної фізичної, спеціально-фізичної та технічної підготовки. Структуру змагальних дій складають основні компоненти: складність і техніка виконання програми; хореографія (композиційна побудова, виразність, оригінальність, динамічність); синхронно-групова діяльність (взаємодія, переміщення) і робота з помпонами.

У свою чергу змагальна композиція черлідингу включає в себе виконання різноманітних рухів як самим предметом (кидки і ловля, маніпуляції), так і їх поєднання з рухами програми: поворотами, стрибками, нахилами, елементами полуакробатики.

Характерними параметрами в чирлідінгу є рухи, що лежать в основі кидка. Рух змінюється в залежності від цілей діяльності. Відповідно, цілі мають відношення до горизонтальній відстані, часу знаходження в повітрі, точності або швидкості руху.

Процес технічного вдосконалення, у ході якого спортсмени накопичують рухові навички, тісно пов'язаний з процесом навчання. Аналіз результатів змагальної діяльності дає підставу припустити, що в процесі технічної підготовки спортсменів відсутні раціональні та ефективні методи формування і вдосконалення техніки виконання роботи з помпонами. Тому є гостра необхідність концентрувати увагу в тренувальному процесі навчання і вдосконалення техніки володіння предметом.

Цілі і завдання гуртка

Мета – розширення рухових можливостей через прищеплення морально - естетичного виховання засобами черлідингу.

Завдання:

1. У навчанні:

- навчання різноманітним комбінаціям в чирлідінгу;

- сформувати поняття техніки виконання акробатичних елементів, підтримок, тактики побудов і переходів;

- дати знання щодо застосування різного виду розминок комплексів і стрейчинг.

2. У розвитку:

- сприяння основних рухових якостей (витривалості, швидкості реакцій, спритності, м'язової сили, гнучкості);

- виховання почуття колективізму;

- формування моральних якостей займаються;

- формування і вдосконалення рухових якостей.

3. У вихованні:

- виховувати потребу до самоосвіти;

- виховувати художній смак, акуратність і артистичність.

Сформульовані цілі і задачі відображають основні напрямки педагогічного процесу з розвитку фізичної культури особистості: теоретичної, практичної і фізичної підготовки учнів.

 

                          

Фото без опису Фото без опису
Фото без опису Фото без опису

Фото без опису         Фото без описуФото без опису      Фото без опису        

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено