Відродження
Керівник гуртка: Морозова Наталія Миколаївна
Основу багаторічного навчально-тренувального процесу спортсменів в чирлідінгу складають засоби загальної фізичної, спеціально-фізичної та технічної підготовки. Структуру змагальних дій складають основні компоненти: складність і техніка виконання програми; хореографія (композиційна побудова, виразність, оригінальність, динамічність); синхронно-групова діяльність (взаємодія, переміщення) і робота з помпонами.
У свою чергу змагальна композиція черлідингу включає в себе виконання різноманітних рухів як самим предметом (кидки і ловля, маніпуляції), так і їх поєднання з рухами програми: поворотами, стрибками, нахилами, елементами полуакробатики.
Характерними параметрами в чирлідінгу є рухи, що лежать в основі кидка. Рух змінюється в залежності від цілей діяльності. Відповідно, цілі мають відношення до горизонтальній відстані, часу знаходження в повітрі, точності або швидкості руху.
Процес технічного вдосконалення, у ході якого спортсмени накопичують рухові навички, тісно пов'язаний з процесом навчання. Аналіз результатів змагальної діяльності дає підставу припустити, що в процесі технічної підготовки спортсменів відсутні раціональні та ефективні методи формування і вдосконалення техніки виконання роботи з помпонами. Тому є гостра необхідність концентрувати увагу в тренувальному процесі навчання і вдосконалення техніки володіння предметом.
Цілі і завдання гуртка
Мета – розширення рухових можливостей через прищеплення морально - естетичного виховання засобами черлідингу.
Завдання:
1. У навчанні:
- навчання різноманітним комбінаціям в чирлідінгу;
- сформувати поняття техніки виконання акробатичних елементів, підтримок, тактики побудов і переходів;
- дати знання щодо застосування різного виду розминок комплексів і стрейчинг.
2. У розвитку:
- сприяння основних рухових якостей (витривалості, швидкості реакцій, спритності, м'язової сили, гнучкості);
- виховання почуття колективізму;
- формування моральних якостей займаються;
- формування і вдосконалення рухових якостей.
3. У вихованні:
- виховувати потребу до самоосвіти;
- виховувати художній смак, акуратність і артистичність.
Сформульовані цілі і задачі відображають основні напрямки педагогічного процесу з розвитку фізичної культури особистості: теоретичної, практичної і фізичної підготовки учнів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |