A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Іваньківський ліцей
Іваньківської сільської ради
Черкаської області

Новини ліцею

Керівник гуртка: Олійник Олена Петрівна

Позашкільна освіта спрямована        на розвиток особистості дитини, задоволення її інтересів і потреб, що забезпечується розширенням профілів дитячих творчих об’єднань у навчальних закладах. Розроблення навчальної програми «Новини ліцею» обумовлено необхідністю розв’язання зазначених проблем.
           Особливої важливості в умовах сучасності набуває оволодіння вихованцями вміннями грамотного і критичного сприйняття довкілля, уміння розвивати і приміняти на практиці навички комунікації, вчитися грамотному і толерантному спілкуванню з ровесниками й людьми різних вікових категорій.
          Навчальна програма  «Новини ліцею» розроблена і повністю відповідна чинним  Законам України «Про освіту», «Про позашкільну освіту» і ґрунтується на принципах науковості, гуманізації, культуро відповідності й індивідуального підходу у навчанні.

Навчальна програма побудована на засадах особистісно-орієнтованого і діяльнісного підходів, що забезпечує розвиток академічних, соціокультурних, соціально-психологічних та інших здібностей вихованців.

Навчально-творча діяльність вихованців за програмою враховує індивідуальні можливості вихованців, їх навчальні потреби, рівень розвитку самостійності та креативності.

Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:

Пізнавальної:

− розширення знань вихованців про журналістику, професію журналіста, її особливості;

− вивчення історії журналістики, етапів її розвитку;

− оволодіння вихованцями сукупністю знань про принципи журналістської діяльності, особливості журналістської професії, а також про професії що мають безпосереднє чи опосередковане відношення до медіа сфери;

− формування культури інтелектуальної праці.
           Практичної:

− формування навичок журналістської майстерності, комунікативної компетентності та придбання первинного професійного досвіду та початкової професійної орієнтації;

− формування культури поведінки та мовлення;
          Творчої:

− набуття досвіду творчого підходу до розв’язання навчально-творчих завдань;

− всебічний розвиток творчих здібностей, індивідуального мислення, інтересів, схильностей;

− вихованців та на цій основі формування професійної спрямованості;

− задоволення потреб особистості у творчій самореалізації.
          Соціальної:

− формування мотивації вибору професій, пов’язаних із журналістикою;

− формування навичок колективної діяльності та діалогового спілкування, сучасного світосприйняття, активної життєвої позиції;

− формування уявлення про журналістику як професію, що відіграє специфічну роль у житті суспільства;

− прищеплення культури спілкування зі світом ЗМІ;

− соціалізація особистості в процесі навчально-творчої діяльності в шкільному соціумі.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено