Новини ліцею
Керівник гуртка: Олійник Олена Петрівна
Позашкільна освіта спрямована на розвиток особистості дитини, задоволення її інтересів і потреб, що забезпечується розширенням профілів дитячих творчих об’єднань у навчальних закладах. Розроблення навчальної програми «Новини ліцею» обумовлено необхідністю розв’язання зазначених проблем.
Особливої важливості в умовах сучасності набуває оволодіння вихованцями вміннями грамотного і критичного сприйняття довкілля, уміння розвивати і приміняти на практиці навички комунікації, вчитися грамотному і толерантному спілкуванню з ровесниками й людьми різних вікових категорій.
Навчальна програма «Новини ліцею» розроблена і повністю відповідна чинним Законам України «Про освіту», «Про позашкільну освіту» і ґрунтується на принципах науковості, гуманізації, культуро відповідності й індивідуального підходу у навчанні.
Навчальна програма побудована на засадах особистісно-орієнтованого і діяльнісного підходів, що забезпечує розвиток академічних, соціокультурних, соціально-психологічних та інших здібностей вихованців.
Навчально-творча діяльність вихованців за програмою враховує індивідуальні можливості вихованців, їх навчальні потреби, рівень розвитку самостійності та креативності.
Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
Пізнавальної:
− розширення знань вихованців про журналістику, професію журналіста, її особливості;
− вивчення історії журналістики, етапів її розвитку;
− оволодіння вихованцями сукупністю знань про принципи журналістської діяльності, особливості журналістської професії, а також про професії що мають безпосереднє чи опосередковане відношення до медіа сфери;
− формування культури інтелектуальної праці.
Практичної:
− формування навичок журналістської майстерності, комунікативної компетентності та придбання первинного професійного досвіду та початкової професійної орієнтації;
− формування культури поведінки та мовлення;
Творчої:
− набуття досвіду творчого підходу до розв’язання навчально-творчих завдань;
− всебічний розвиток творчих здібностей, індивідуального мислення, інтересів, схильностей;
− вихованців та на цій основі формування професійної спрямованості;
− задоволення потреб особистості у творчій самореалізації.
Соціальної:
− формування мотивації вибору професій, пов’язаних із журналістикою;
− формування навичок колективної діяльності та діалогового спілкування, сучасного світосприйняття, активної життєвої позиції;
− формування уявлення про журналістику як професію, що відіграє специфічну роль у житті суспільства;
− прищеплення культури спілкування зі світом ЗМІ;
− соціалізація особистості в процесі навчально-творчої діяльності в шкільному соціумі.