Впровадження пілотного проєкту щодо користування та можливості е-журналу
Міністерство освіти і науки України розпочало проєкт з пілотування безкоштовного програмного забезпечення для створення та ведення шкільних електронних журналів та щоденників. У випробуванні нових е-додатків беруть участь щонайменше по два-три заклади освіти з кожної області, у тому числі і Іваньківська школа. Тестування тривало з 5 до 16 жовтня 2020 року. Після завершення цього етапу (у листопаді цього року) державні е-журнали та е-щоденники стали доступними всім українським школам на безоплатній основі.
Нове програмне забезпечення розроблене на базі державної модульної системи АІКОМ (раніше ДІСО), яка відома багатьом освітянам як інструмент зі збору освітньої статистики. Система має доволі зручний та зрозумілий для освітян інтерфейс.
Ті школи, які перейдуть на ведення електронних журналів, зможуть найближчим часом відмовитись від їх дублювання в паперовому вигляді. Для цього МОН готує відповідні зміни до низки нормативно-правових документів.
Це дозволить прибрати зайве навантаження на вчителів. А в майбутньому, завдяки широкому застосуванню електронних журналів, коли учень змінюватиме школу, вся інформація про його успішність, здобутки тощо буде прямувати за ним до нового навчального закладу.
У опорному навчальному закладі з 01 листопада 2020 року працює система «Електронний журнал» для 1-11 класів. Це забезпечує зручне відображення оцінок, які отримав учень, а також повне інформування з пропусків занять. Електронний журнал доступний он-лайн для перегляду учнями та їх батьками. Кожен учень може переглянути лише свій особистий профіль в журналі, завжди може проаналізувати якість навчання та коректувати підготовку з того чи іншого предмету.
Переваги широкого застосування електронних застосунків відчули і батьки, які в режимі онлайн у е-щоденниках бачать інформацію про присутність дитини на навчанні, рівень її успішності, коментарі вчителів тощо.
У разі переведення учнів на дистанційне навчання е-щоденники теж стають у пригоді. Через них учні отримують завдання та слідкують за змінами, що відбуваються у навчальному закладі.