A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Іваньківський ліцей
Іваньківської сільської ради
Черкаської області

Малюю світ

Керівник гуртка: Максимчук Вікторія Максимівна

Одним із джерел виховання особистості є мистецтво, що сприяє розвитку емоційної сфери учнів та естетичного смаку, викликає інтерес до світу життя.

Мета гурткової діяльності: навчити кожного вихованця бачити красу, яка нас оточує і сприяти її збереженню; вдосконалити роботу у різних техніках малювання; розвинути індивідуальні творчі здібності особистості засобами образотворчого мистецтва; сприяти розвитку художнього мислення, естетичного смаку, уяви, зорового  сприйняття предметів оточуючого світу, також розвинути відчуття форми, кольору, фактури, ритму, врівноваженості композиції.

Завдання гуртка:

  1. Ознайомлення з образотворчим мистецтвом.
  2. Розвиток у молодших школярів особистісно ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва.
  3. Оволодіння різними художніми техніками. 
  4. Формування в уяві учнів цілісної картини культурного простору.
  5. Розвиток творчої активності школярів у художній праці на основі взаємодоповнюваності думки, почуття, практичної дії.
  6. Формування в дітей художньо-естетичного ставлення до дійсності як здатності до неутилітарного, художнього пізнання світу та його образної оцінки. Це передбачає наявність таких особистісних якостей, як відчуття краси та гармонії, здатність емоційно відгукуватися на різноманітні вияви естетичного у навколишньому світі, вміння підмічати прекрасне у спостережуваних явищах та усвідомлювати його, потреба в спогляданні та милуванні.
  7. Розвиток специфічних для художньо-творчого процесу універсальних якостей особистості як основи для розвитку її творчого потенціалу, художньо-творчої уяви, оригінального, нестереотипного асоціативно-творчого мислення, художньо-образних якостей зорового сприйняття, спостережливості, зорової пам'яті та ін.
  8. Формування знань і уявлень про образотворче мистецтво, його історію та роль у житті людей, навичок розуміння мови різних видів образотворчого мистецтва, усвідомлення ролі художнього образу в мистецтві і розвиток навичок його сприйняття та емоційно-естетичної оцінки, культури почуттів.
  9. Розвиток сенсорних здібностей дітей, що більшою мірою сприятиме повноцінності художньо-естетичного сприймання та поліпшенню якісного боку практичної художньо-творчої діяльності.

Фото без опису       Фото без опису       Фото без опису

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено