A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Іваньківський ліцей
Іваньківської сільської ради
Черкаської області

Юний дослідник

Керівник гуртка: Іщенко Олена Олександрівна

Метою програми є набуття особистістю компетентностей у процесі занять

географічним краєзнавством.

Основні завдання програми полягають у формуванні таких компетентностей:     

1. Пізнавальна компетентність: уміння вивчати особливості географії рідного краю, досліджувати та екологічно доцільно використовувати природні ресурси, особистісно сприймати об’єкти дослідження, досліджуваний матеріал.

2. Практична компетентність: уміння та навички забезпечувати власну безпечну життєдіяльність у польових умовах, здійснювати дослідження географічних об’єктів своєї місцевості та систематизувати результати досліджень.

3. Творча компетентність: уміння та навички підготовки звітів про експедиції, краєзнавчо-дослідницьких робіт, виступів на конференціях.

4. Соціальна компетентність: набуття досвіду участі у туристськокраєзнавчих масових заходах, здатність до співробітництва, соціальна активність, володіння культурою спілкування, свідоме ставлення до власної безпеки та безпеки оточення, збереження та примноження культури, звичаїв, традицій українського народу, формування позитивних якостей емоційновольової риси (самостійність, працелюбство, ініціативність, відповідальність та ін.).

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Вихованці мають знати і розуміти:

- правила безпеки життєдіяльності під час занять;

- права та обов’язки учасників туристсько-краєзнавчих мандрівок;

- сутність понять «край», «рідний край», географічного краєзнавства, базової географічної термінології відповідно до змісту програми;

- туристсько-краєзнавчі можливості рідного краю;

- особливості взаємодії людства і природи в історичній ретроспективі, у т.ч. на території краю;

- віхи розвитку географічного краєзнавства у краї;

- суб’єктні цінності природи;

- фізико-географічне положення краю, характерні риси його природи відповідно до змісту програми;

- загальну характеристику населення та господарства краю;

- загальні риси геоекологічної ситуації у краї;

- загальні вимоги до облаштування туристського побуту, організації харчування в польових умовах;

- правила санітарії та гігієни у поході чи експедиції;

- фактори ризику, заходи профілактики погіршення здоров’я та правила надання нескладної домедичної допомоги під час мандрівки.

Вихованці мають вміти і застосовувати:

- працювати з краєзнавчою та спеціальною літературою, картами, Інтернетресурсами, іншими джерелами знань, необхідними для опанування програмового матеріалу;

- визначати типових представників рослинного і тваринного світу краю за зовнішнім виглядом, слідами життєдіяльності;

- характеризувати взаємопов’язаність природи, населення і господарства на краєзнавчому матеріалі;

- давати ціннісну характеристику об’єктів природи рідного краю;

- виконувати дослідження за опанованими методиками з використанням необхідних інструментів;

- використовувати туристське спорядження;

- надати нескладну домедичну допомогу;

- облаштувати туристський побут у польових умовах.

Вихованці мають набути досвід:

- участі у роботі самоврядування гуртка;

- виконання простих географічних краєзнавчих досліджень.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено