Грація
Керівник гуртка: Морозова Наталія Миколаївна
Мета: закріплення знань і навичок, отриманих на початковому етапі навчання; розширення уявлень про характерні особливості хореографічного мистецтва різних народів, засвоєння основних рухів, елементів танцю; активізація та розвиток творчих здібностей дітей, їх артистизм.
Програма складається з основних розділів: основи музичного руху, елементи рухів екзерсису класичного та народно-сценічного танцю; танцювальні етюди та танці. Забезпечення набуття учнем основних знань і навичок із хореографічного мистецтва, які надалі можна застосовувати як у побуті, так і в сценічній.
Основне завдання – задовольнити зацікавленість дітей у вибраному виді мистецтва, дати вихованцям початкову хореографічну підготовку, сприяти розвитку музикальності, почуттю ритму, формуванню основних рухових навичок, які дадуть змогу дитині визначитися в подальшому хореографічному навчанні.
Задачі:
- оволодівати композиційними різновидами українського танцю (хоровод, гопак, козачок, гуцулка) та особливостями виконання танцювальних рухів різних національностей;
-надання початкової хореографічної підготовки;
- виявлення схильності до продовження навчання;
- естетичний розвиток дитини;
- сприяння вихованню культури спілкування та правильної поведінки;
- виховання вміння працювати в колективі;
- розвиток психічних процесів – мислення, уяви, уваги та пам'яті;
-прищеплення цікавості до занять хореографією.
Цілі:
- освітня:залучення дітей до вивчення максимальної кількості видів хореографічного мистецтва;
- розвиваюча:гармонійне поєднання комплексу фізичних та духовних якостей особистості: артистизм, осанка, витривалість, благородство;
- виховна:професійна орієнтація дитини, виховання самосвідомості.
Принципи навчання
Принцип наочності:
-прослуховування та перегляд музичних та відеоматеріалів;
-наглядний показ вправ та рухів;
- вивчення наочних посібників.
Принцип доступності:
- вивчення матеріалу від простого до складного.
Принцип гуманності:
- співпраця, відсутність надмірного тиску на учня;
-індивідуальний підхід, самовираження дитини;
-знання та розуміння інтелектуальних, фізичних та емоційних потреб учня.
Принцип системності:
- непереривність процесу формування хореографічних навичок, послідовність у виконанні хореографічних композиціях.