A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Іваньківський ліцей
Іваньківської сільської ради
Черкаської області

Грація

Керівник гуртка: Морозова Наталія Миколаївна

Мета: закріплення знань і навичок, отриманих на початковому етапі навчання; розширення уявлень про характерні особливості хореографічного мистецтва різних народів, засвоєння основних рухів, елементів танцю; активізація та розвиток творчих здібностей дітей, їх артистизм.

Програма складається з основних розділів: основи музичного руху, елементи рухів екзерсису класичного та народно-сценічного танцю; танцювальні етюди та танці. Забезпечення набуття учнем основних знань і навичок із хореографічного мистецтва, які надалі можна застосовувати як у побуті, так і в сценічній.

Основне завдання – задовольнити зацікавленість дітей у вибраному виді мистецтва, дати вихованцям початкову хореографічну підготовку, сприяти розвитку музикальності, почуттю ритму, формуванню основних рухових навичок, які дадуть змогу дитині визначитися в подальшому хореографічному навчанні.

Задачі:

- оволодівати композиційними різновидами українського танцю (хоровод, гопак, козачок, гуцулка) та особливостями виконання танцювальних рухів різних національностей;

-надання початкової хореографічної підготовки;

- виявлення схильності до продовження навчання;

- естетичний розвиток дитини;

- сприяння вихованню культури спілкування та правильної поведінки;

- виховання вміння працювати в колективі;

- розвиток психічних процесів – мислення, уяви, уваги та пам'яті;

 -прищеплення цікавості до занять хореографією.

Цілі:

- освітня:залучення дітей до вивчення максимальної кількості видів хореографічного мистецтва;

- розвиваюча:гармонійне поєднання комплексу фізичних та духовних якостей особистості: артистизм, осанка, витривалість, благородство;

- виховна:професійна орієнтація дитини, виховання самосвідомості.

Принципи навчання

Принцип наочності:

-прослуховування та перегляд музичних та відеоматеріалів;

-наглядний показ вправ та рухів;

- вивчення наочних посібників.

Принцип доступності:

- вивчення матеріалу від простого до складного.

Принцип гуманності:

- співпраця, відсутність надмірного тиску на учня;

-індивідуальний підхід, самовираження дитини;

-знання та розуміння інтелектуальних, фізичних та емоційних потреб учня.

 Принцип системності:

- непереривність процесу формування хореографічних навичок, послідовність у виконанні хореографічних композиціях.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено